Monday, December 15, 2014

PERKASA TEGUR NAJIB: BERHENTI TIPU RAKYAT/ JANGAN BANYAK KELUAR NEGARA

Delegates attending Perkasa AGM at the Pusat Islam Malaysia in Kuala Lumpur, December 14, 2014. — Picture by Yusof Mat Isa

Macam-macam teguran dilemparkan kepada Najib Razak semalam seolah-olah tiada belas kasihan lagi. Rasanya tidak pernah seorang Perdana Menteri ditegur sebegini rupa dalam 3 dekad ini. Apakah sudah hilang hormat padanya? Atau sudah sampai masanya beliau mengundur diri.

1. Menurut Utusan Malaysia hari ini, NAJIB DITEGUR JANGAN BANYAK KELUAR NEGARA. DUDUK DI NEGARA DAN SELESAIKAN MASALAH RAKYAT. Jawab persoalan rakyat yang di-timbulkan para blogger. Jika tiada perubahan dilakukan kerajaan, jangan salahkan ibu mengandung jika hilang jawatan dan sokongan rakyat pada pilihan raya umum akan datang. Perkara ini jauh lebih besar dan menjangkau isu seperti peremajaan UMNO yang diperkatakan dalam Perhimpunan Agung UMNO baru-baru ini. Selain itu, UMNO perlu segera tampil sebagai juara dalam memberi penjelasan kepada rakyat terhadap isu yang timbul seperti 1Malaysia Development Berhad (1MDB), bagi mendapatkan sokongan rakyat. - Teguran ini dibuat oleh Presiden Perkasa Ibrahim Ali. http://www.utusan.com.my/berita/nasional/kerajaan-perlu-tumpu-perhatian-selesai-masalah-hidup-rakyat-1.36544

2. "BERHENTI MENIPU RAKYAT DAN BUAT KERJA KAMU (Najib)". Beritahu kepada pemimpin Melayu berlaku jujur dan buat apa yang boleh (membantu Melayu). Sekarang saya lantang mengkritik tetapi tiada yang berani mengkritik saya kerana saya tidak mencuri duit rakyat. Tiada apa saya sembunyikan. Saya sangat berterus-terang dan pernah berdepan dengan Najib bagi menyatakan pendirian saya. Saya bercakap secara berdepan. Saya kata jika tak suka, singkirkan saya tetapi sebaliknya saya dinaikkan pangkat." - Bekas Pengerusi SPR Abdul Rashid Abdul Rahman mendesak Najib SUPAYA BERHENTI MENIPU RAKYAT.   http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/berhenti-tipu-rakyat-kata-bekas-pengerusi-spr-kepada-najib 




2 comments:

Anonymous said...

Padan muka najib

Anonymous said...

Macam-mana mahu backup najib ni .....sekrg sapa yg jatuh bangang cuba cer